BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 21, 2011

:::haPpy BirThdaY:::

assalamualaikum....

Hai sumer!!!!

erm... ary nie 21 april 2011 bersamaan 17 jamadil awal 1432... sape pnye ary jadi la ary nie kan.. sape?? cube la teka... uurrmmm.... saya punya bezday la ary nie... bezday dlm bulan islam... x kan la kita ingat bezday yg tahun masihi je kan.. saya taw pon sebab time pendaftaran dulu nurse tu tulis kan tarikh islam kat surat beranak saya...=).. thankz nurse.. 

arynie genap la umur saya 20 tahun....  wow da tua beb... TUA??? tidak...!!! abis tu pe ?? kanak2, remaja, wanita...?? HAHA... pilih ar yang sesuai untuk saya...(",).. saya rasa jawapan yang tepat ialah "ANAK DARA".. yes!! itulah yang paling tepat... HEHE.. 

rasa cam sekejap je da idop 20 tahun... alhamdulillah... thankz ALLAH kerana memberiku peluang untuk menerokai alamMU ini.. thankz jugak kepada ayah n emak saya kerana merekalah yang mejaga, memberikan kasih sayang, memberikan pendidikan, mengajar ilmu agama & banyak lagi la.. kalo nak ungkapkan memang x terkata... sungguh besar pengorbanan mereka untuk saya...

jom kita nyanyi sama-sama..... nyanyikan untuk saya ea...


"heppy birthday to me
happy birthday to me
happy birthday to amirah
happy birthday to me"

"sanah helwa ya jamilah
sanah helwa ya jamilah
sanah helwa ya amirah
sanah helwa ya jamilah"

"ALLAH selamatkan saya
ALLAH selamatkan saya
ALLAh selamatkan nurul amirah
ALLAH selamatkan saya"




p/s : jangan luper bagi saya hadiah taw... HUHU....

ok la.... sekian dulu...

wasalam


0 comments: