BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, April 15, 2011

sunyi ker??

assalamualaikum sumer....

pe eak nak tulis dengan tajuk "sunyi ker??" nie.. 

erm.... minggu nie minggu sunyi sedunia buat aku... nape korang tanye?? minggu ni si dia kerja shift malam.. biasa kalo shift malam masuk pkul 11.00 p.m sampai la pkul 7.00 a.m.... tp minggu ni full dy wat ot... jadi nyer start pkul 7.00 p.m sampai la pkul 7.00 a.m....

sunyi...sunyi..sunyi......

kalo msj dengan si dia area pkul 4.00 p.m sampai la 5.30 p.m... pastu si dia nak bersiap untuk pergi kerja...
dalam satu ary,,, waktu tu jela aku msj dy.. kadang2 tu ada gak kacau si dia time kerja... tp aku x wat selalu la.. aku x nak ganggu dy.. orang tengah kerja,,wat pe kita nak ganggu kan... btol x?? 

abang!!!! rindu sama kamu...=)

si dia kata.....dy lama lg nak balik...isk3.. sedih di buat nyer... tapi... aku faham keadaan dy... x pe2... lgpon lama lg aku menetap kat umah.. x kesah sangat pon...

ok la... setakat nie je aku nak tulis... jumpe lain kali yerk...

sekian.... wasalam... 

2 comments:

sameera said...

hahha..
msg ngan aku jerk la...

nurul amirah jaimen said...

aku nak dy gak...HAHA...
ngada2...=)