BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 9, 2011

masuk hospital.....=(

Assalamualaikum sume....

pekabo??? sihat x?? arap2 sihat la ye.. alhamdullillah.. dapat gak malam nie aku type.. selalu nyer aku da tido... maklum la kesihatan x menentu.. 

aku masuk hospital!!!!! why? nape? jeng jeng jeng.... kena serangan semput @ asma.. korang jangan la risau ea... aku ok je... sekejap je masuk.. 2 hari 1 malam je.. x lama pon. biler aku masuk?? 4 april aritu... malam tu aku aku kne semput.. selalu ok je sebab ubat nyer ada... kebetulan malam tu ubat aku abis plak.. so semput tu melarat la...








nie la ubat yang selalu aku gunakan untuk mengurangkan semput aku... kalo benda nie abis... maka mula la aku x dapat nak bernafas dengan elok... pukul 7.30 pagi,, ayah aku da bawa aku g spital.. g kat kecemasan je la.. selalunyer aku akan di berikan gas oksigen tu... setelah aku pakai,, barulah keadaan aku ok.. tp pada aritu,, doktor suruh aku pakai 2 kali sebab semput aku x kurang...

lepas je kali ke 2 tu... doktor suruh aku baring plak.. dia kata nak check jantung aku.. dy kata oksigen dalam darah aku kurang.. aku x sangka plak aku kena tahan wad time tu..argh!!! x mau2...

aku pun disorong oleh 3 orang lelaki untuk di hantar ke wad... wad pe eak?? wad pempuan la.. x kan la wad lelaki plak... =)... nama wad tu ialah wad melor 2... sepanjang kat wad tu,,aku kena pakai oksigen.. hu5... kelakar pon ada gak kan.. dah tu plak aku di sahkan demam plak.. aduhai.... sakit menimpa2... nie sume ujian dari ALLAH... aku terima dengan redha.. 

erm...layanan yang diberikan ok la gak.. sebab ramai yang tengah praktikal... lagipon umor aku n dyorg pon lebih kurang je... ada yg sebaya.. ada yg muda setahun.. n ada yang tua setahun dua... yang kelakarnyer.. dyorg nie ingt aku budak sekolah lagi..umur dalam lingkungan 14-17 tahun..=).....aik.... saya da 20 tahun la... haaaa,,, terbukti la yang saya ni masih muda lg... hehehehe....

duduk hospital ni sangat la bosan... nak baring pon cover2.. lagi2 time waktu melawat.. da la ramai orang.. segan la nak baring.. bosan.. bosan.. bosan... x taw nak wat pe.. nak msj pon,, "si dia" kerja... so tnggu dy blik je la leh msj dy.. nak msj dengan kawan2,, kebanyakkan nyer sume bz... maklom la ada yang nak periksa.. ada yang kerja... time bosan tu,, aku sempat lagi snap pic dalam wad tu...hehehe...















nie la makanan yang aku makan


tangan aku nampak tembam..=)


sekarang nie aku da kena jaga makan.. sebab aku da ada lagi 1 penyakit... nak taw pe?? KENCING MANIS"... aduh!!! sungguh! benda nie yang aku x nak dengar sebab aku taw aku akan jadi salah seorang pesakit nie sebab ayah aku ada sakit nie..."sakit keturunan"... YA ALLAH... tabahkan la hati hambamu ini.. walau apepon... hidup mesti diteruskan ye kawan2....

aku x boleh sedih.... aku x boleh menangis... sebab ini semua ujian dari ALLAH untuk aku... aku harus tabah & redha menerimanya... enjoy with ur live but don't forget ALLAH.... DIA lah yang maha mengetahui lagi maha mengasihani...

 "SESUNGGUHNYA PENYAKIT ITU PENGHAPUS DOSA"

sekian dulu.....wassalam...